Fredag!!!

Jobbade som sagt igår, ryggen var helt slut :( Hade så jävlans ont att jag sa ifrån mig jobb idag...
På kvällen blev det lite lek med brudarna, sen haka bulle & Fredda på också :) Blev en ganska tidig hemgång och sömn direkt :)

Idag kom mamma in i mitt rum och stog och glodde på mej, hon vet hur man ska göra för att väcka mig, "stå bara och glo på henne så vaknar hon". Hon hade iaf bokat en tid åt mig hos en naprapat halv 2. Så det va bara kliva upp och åka ner och bli mörbultad. Åhh jävlar vad han tröck och klämde, men jag tror han fick bort de mesta skit som låg i ryggen och skräpade =D Känns iaf bra nu, fast man blev lite groggy ;)

Ikväll blir det utgång med förkrök hos mig, så håller på att städa och plocka lite nu. Ska åka in och handla lite snart hade jag tänkt och sen blir det middag, dusch & fix :) Sen kommer folket!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thanx hunny bunny, grym förfest ! <3

2009-10-25 @ 22:32:41
URL: http://tyres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0