Bloggtorka.se

Hade en grymt roliga födelsedagsfest/kräftskiva!! Folk kom och folk gick och alla var så välkomna så. Tack för en galet rolig kväll! <3

 

 

 

 

 

 

Annars då?

Jaa, livet består mest av jobb jobb & jobb =) Och det roliga är att jag trivs hur bra som helst, och det är hur kul som helst. Nu är jag inne på min tredje lediga dag och jag är så rastlös att jag nästan klättrar på väggarna, så jag hoppas verkligen dom ringer med lite tider snart ;) Har skrivit upp mig på hur många som helst så dom ringer nog vilken sekund som helst om jag känner dom rätt =)

Det har förståss blivit en hel del städning nu när jag vart ledig ;) Och självklart har jag vart med mina käraste vänner också :)

Helgen som var bestod av:

 

Fredag: Shopping på thuns med Fredda och sen va jag med Mickan, Hellan, Johanna & Tim =) Blev lite lek av frisör hemma hos mej ;) Både Johanna och Mickan blev riktigt riktigt snygga i håret om jag får säga det själv ;) Speciellt Johanna som såg ut som en helt ny person, en ny frisyr kan göra mycket =)

 

Lördagen bestod av Jobb sen monopol kvll hemma hos Fredda med Fredda och hans bror Jimpa =) Jag kom iaf tvåa ;)

 

Söndag: Storstädning stod verkligen på schemat, Har nog aldrig städat mitt rum så överseriöst som då. Men fint blev de! Ska bara försöka hålla den ordningen ;)

 

Och igår blev det färgning av håret på mig ;) Så nu är man riktigt mörkhårig, och det blev hur fint som helst! Tack slickus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0