...

Jag hade rätt, fredagen blev hur trevlig som helst trots att jag var lite smått febrig i huvudet, men de är inget att hänga läpp över. Det blev en jätte trevlig middag på Antep. Och vissa av oss blev riktigt party sugna så det fick bli förkröka hemma hos Bulle. Där blev det självklart poker ;) Sen avslutades kvällen för mig, Mickan, Bulle, Fredda & Skrotis på Mobergs, och det va så jävla kul!!! =)





Lördags morgonen var väl kanske inte den skönaste, men det var bara ta tag i kroppen och slänga in den i duschen så man blev lite pigg iaf. Tog en tripp ner på stan med mamma och shoppade lite små grejer. Sen lagade jag en riktigt god middag till mig och mamma som även morbror och brorsan kom och käkade av ;)
Sen åkte vi och hämtade Mickan, och filmkväll stod på schemat :) Riktigt mys!
Vi laddade med chirre, dirre & lärre, och det fick bli Sunes Sommar :) haha! Sen kom Fredda på besök och då blev det spel :)

Söndag: Va med Fredda en stund på morgonen, åkte in och träffade Mickan & Hellan. Det fick bli en fika på donken, trevligt! Sen åkte Fredda och jobbade och jag tvättade bilen :) Skjutsade upp mamma till friskis och sen vidare för att hämta Mickan som hjälpte mig att avsluta tvättningen :)


Kvällen spenderades med underbara Mickan & Huggarn. Söndagar utan dom är inga söndagar <3 Skrattattack kvällen igenom =D Träffade Pia & Tj en snabbis också, gulliga prickar de där :) .. Sen haka Fredda på och skrattade lite med oss också :)

Ikväll blir det middag hos pappa för att fira min födelsedag som var för typ en månad sen =P..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0