Helg

Äntligen helg.. Har vart jobb på schemat hela veckan, har inte hunnit med så mkt mer än de, tror jag? ;)

Förutom att de har vart en otursvecka, I måndags dog min kanin, på kvällen gick kyl/frys sönder :/ Fick en ny i tisdags och på onsdag kvällen pajja spisen, men nu tror vi att den funkar igen :) Och inte nog med de, de har snöat i veckan också!!!!!

Jaa juste vi har ju självklart hälsat på vår lilla bebis också!! <3 Sen blev de popcorn och saftkalas hos Moiiii! :)
Idag har vi iallafall vart och handlat, va ju ett tag sen, aldrig sett ett så tomt kylskåp :) Men inte nu längre!

I kväll ska vi inviga grillen, fan va gött!

Imorrn ska jag skjutsa mamma ,sen Freddas pappa, taxi hela dan :) Nu är jag ledig tills på måndag! Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0