Ledig!!!!

Ledig i 4 dagar nu! Tjihooooo!!!!
Nu har jag precis duschat, käkat frulle och kollat sveriges värsta bilförare :) Fredda gick ut och bytte till sommardäck och jag ska snart klä på mig sen får jag väl hjälpa till eller nått :) Ska hämta mamma om typ en timme i Norrtan, sen lämna bilen hos pappa för byte till sommardäck under helgen :) Ska dumpa av mamma hemma sen in och kolla till min Agnes som är sjuk :( Usch fick panik igår, Darxi skrev till mig: Hjälp! Agnes håller på att dö, kom hem! Men jag ringde lillebror och då levde hon fortfarande, så jag måste dit! :( Min bebis <3

Ska också hämta Moiii vid bussen nån gång, hon ska bara plocka bajs först. De blir en tripp på stan och förbereda morgondagen, behöver lite klädråd ;) För imorrn blir det kryssning och jag är taggad till 1000! :)

Ikväll kommer Jimpa, alltid lika kul! Rolig prick de där, och självklart ska även han med på kryssningen.

Klä på sig dags, tjing!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0