Tisdag?!

Tisdag idag redan!? Jo men visst! Så jävla skönt, har längtat efter den här dan ett bra tag.

Jobbade igår, va helt slut, vet inte riktigt varför men jag hade inte ork till nånting. Blev sängen Mkt tidigt :)
Trodde ju förståss då att jag skulle va utvilad och pigg idag, men icke sa nicke, va lika trött idag om inte värre. Kände samtidigt en rätt skön känsla i kroppen eftersom jag är ledig imorrn, därför jag längtat efter tisdag ;) Dagen rullade iaf på och hem kom jag till slut!

Hemma blev det ett litet hemma spa framför tvn, sen en sväng ner på stan för att köpa lite vettigt på apoteket :) En snabbis förbi blygis också, sen hem för middag och tv tittande. Skulle sträcka ut ryggen uppe i sängen men självklart råkade jag slockna och vaknade nu. Men är fortfarande lika trött så kanske lika bra att gå och lägga sig för gott?

Imorrn är jag Ledig HELA dan, då blir det Uppsala med gubben :)

Så jävla sötaaaaa!

Bild stulen av Anna Nordgren ;)


Kommentarer
Postat av: MOOII

när man ser den här bilden längtar man heem ;)

2010-04-07 @ 15:13:01
URL: http://mnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0