Valborg

Jobbade med Sara igår igen :) Ganska seg dag men den tog slut till slut! :) Sen hem och fixa mig i ordning för att åka på kalas, men då ringde mamma och undra vart fan jag höll hus, de va ju BH-party om en halvtimme, visst fan!!! Körde rally till morsan där det va provning och allt möjligt, hittade en bh för 450spänn, så nu får jag inte köpaa nån på ett tag ;)

Nu har jag precis fixat mig klart, gubben står i duschen så han är nog klar snart. Tänkte troligtvis åka en sväng till thuns :) Som tur är så jobbar jag hela helgen och jag slipper fira valborg!! :) Vi ska väl grilla lite här hemma och det skulle komma över nån liten rackare, men det blir en tidig kväll och upp med tuppen! :)

Aa juste sommaren är räddad, Fredda fick jobb igår så jag kan ta nån vecka semester iaf :D

Ha en trevlig kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Tack, det ska jag ha! Du med, jobba hårt imorrn;)

2010-04-30 @ 15:19:25
URL: http://karlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0