Onsdag

Usch vad jag älskar att vara ledig, speciellt när de är så kallt. Man får vara inne hela dan utan att få dåligt samvete! :) Under min ledighet har jag hunnit med hur mkt som helst, städat, bakat, tvättat, haft finbesök av mamma & co, vart med tessifluff och shoppat och julpyntat deras lägenhet, skottat hur mycket snö som helst!!! Och självklart sovmorgon nästan varje dag.
Idag blir det kanske lite träning med tessifluff, är sjukt trött men tar man sig bara dit så går de ;) Gubben har precis åkt till skolan så nu ska jag passa på att städa lite :) Imorrn är det jobb igen, men en rätt okej dag ändå, och fredag jobb och sen Täby med Fluffy, slickus & co :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0