Helg!

I Fredags blev det storstädning på förmiddan, sen jobb på kvällen. Har min jobb helg nu, så de är bara pina sig :)  I lördags blev de också jobb, mördarpass för att vara en lördag ;) Men tiden gick rätt fort. Men jag måste säga att de va helt galet väder, kör tiden tog ju lite längre tid än vanligt, men jag kom hem till slut iaf.
Då blev det middag uppe hos Freddas mor, smarrigt! Sen blev det en liten golf turnering för en del, vissa gick in i de lite mer än andra :) Haha! Grabbarna började förkröka och jag satt nykter, skulle va chaffis och så ska jag jobba idag :) Måste säga att de är rätt kul att va nykter när alla andra är fulla( ialla fall en timme eller två). Sen dog jag rätt fort, gick upp lite för tidigt så va helt slut :)

Nu har jag precis vaknat, skulle kunna sova några timmar till, men va fan! Blir jobba kväll ikväll!! Ska väl försöka göra nått vettigt idag också, kanske skotta lite snö så man kan ta sig till jobbet ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0