Helgen över....

Då va den här helgen slut :/ Inte för att jag känt att de har vart helg men ändå..
Jobbade idag också, känns ju i och för sig rätt skönt att jobb helgen är slut men nu kommer en fullspäckad vecka också ;) Men de blir ju pengar och de behövs alltid ;)
Det har ju vart lite plus att de har vart skit fint väder ute idag, man blir lite piggare iaf :)

När jag kom hem blev de dusch och en sväng in till Norrtälje. Sen komma mamma över på fin besök!! Och jag höll på att elda upp hela huset :O Herregud! Höll på att bajsa på mig, brandlarmet tjöt och mor satt som ett ? i soffan, jag sprang runt i panik. Men de va ju bara lite bränt ris i kastrullen... Oj då! ;)

Har precis kollat på Blåsningen, så jävla kul. Nu blir de halv sova till Wallander, sen får man gå och lägga sig på riktigt. Imorrn blir de jobb igen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

går det inte att dra ut bilden lite. eller klippa bort mej som ser så hemsk ut

2010-02-08 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0