Ikea = Kärlek

Idag blev det hem till Freddas Farmor & Farfar för att fira farmor som fyllde år i tisdags :) Blev en fika och sen vidare till ikea. Köpte nya köksstolar och nytt badrumsskåp, och självklart lite smått skit ;) Sen hem och montera ihop, eller Fredda montera och jag heja på =) Nu är allt klart och de blev sketa fint :) Nu vette sjutton vad jag ska hitt på, internet dör hela tiden så datan ger jag nog upp snart!!

Aa juste vi snackade med Freddas pappa i morse, och den lilla grisen satt med en öl i handen nere i Thailand och hade sisådär 30-35 grader :( Man är ju inte ett dugg avundsjuk :( Blää!

Imorrn blir det jobba kväll! Får hoppas bara att jag inte åkt på ögoninflammation, för såhär kan jag inte se ut om jag ska jobba imorrn, ser ju för taaaaskigt ut!!! :/

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej,det går åt helvete... (a) Dom på tio hundra verkar skit svåra att få tag i... Blir ledsen i ögat.. Vill ha ett jobb.

2010-03-01 @ 10:18:44
URL: http://karlsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0