Kväller...

Jobbet gick bra, jobbade lite över också men de är ju bra, då får man övertid ;) Skulle hämta Fredda vid bussen halv 5, men idiot sa fel och menade halv 6. Så där stog jag och väntade en halv timme innan han ringde och sa att han kommer halv 6 och att han sagt fel. Och självklart så hade han inge batteri i lurn :/ Men som tur va så höll en viss Jonas Bulle mig sällskap :) Hem och laga middag och sen lite poker ;)

Nu har vi precis vart upp till svärmor och snackat lite skit och gosat med Molly :) Nu är det film-time. Och imorrn blire jobb sen hoppas jag på täby efter, och jag hoppas Moii följer med, för vi skulle nog behöva varandras hjälp lite vad gäller Söndag <3

Kommentarer
Postat av: Moa

jaaa det behöver vi men den ena av oss köper ju hela affären!! ;)

2010-02-11 @ 21:48:29
URL: http://mnordgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

duuuu !! ;) julafton!? ?;)

2010-02-12 @ 13:26:09
Postat av: angelica

Ja de så mkt styr eftersom båda lägeheterna ska tömmas å va man ska ha me sig å så. Men de blir nog bra :) Ja har sökt till grönan faktiskt och till ett café å båda har svarat å e väldigt intresserade :) ja ska upp på måndag på intervju så vi får se :)

2010-02-13 @ 13:03:30
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0