Ledig

Min lediga dag idag! Så jävla skönt! Sova tills man vaknar av sig själv är någor jag saknat :) Satt och försökte komma på nått att göra, det fick bli en tripp till Ikea :) I Löööv! Hittade en massa smått & gott. Sen blev det en tripp till djuraffärn så jag fick köpa ett nedrans husdjur. Det blev tyvär ingen hund men de fick bli fyra fiskar :) Hahaha! Jaja, lite kul kanske =p

Nu vette sjutton vad jag ska göra, skulle behöva tvätta men vet inte om jag har nån lust. Städa behövs iaf inte för de gjorde vi riktigt ordentligt igår ;)


Kommentarer
Postat av: angelica

haha ja men de smidigt me små :) va skönt då, själv jobbar man ihjäl sig typ! Men annars e de jättebra, planeringen inför flytten e i full gång :) Mycket att fixa me men de skitkul :) Kramar

2010-02-10 @ 19:51:58
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0