Lediga dan idag

Min enda lediga dag den här veckan :) Kan ju säga att den behövdes, speciellt min 12h sömn jag fick :) Fy fan va skönt! På förmiddan blev det en sväng ner på stan med Fredda, skulle köpa present till svärmor som fyller år idag :) Va upp dit på en fika och lite skit snack :) Sen va de tvätt dags och så fick jag nått ryck och började städa "akvariet", men kom då på den smarta tanken att byta till ett större :) Så större akvarium blev de, men då behövs ju fler fiskar :) Så jag åkte ner och köpte några små rackare :) Husdjur, alltid kul! :) Haha!

Pappa va här med en liten överaskning, en bil som jag får låna tills på söndag. Skit ful, men men... Orkar inte ens leta bil längre, så nu får de bli busskort :)

Nej nu ska jag gå och kela med mina fiskar!

Tjing tjong långkalsong, ta dig i baken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0