26 januari

Helgen kan jag ju då tala om att den va skit kul ;) I fredags blev det lugnt efter en jobb dag, med tv tittande i soffan.
Lördags va vi hem till Freddas farmor & farfar på en snabb visit. Sen blev det middag med Fredda & Bulle :) Sen kom självklart Moii efter att hon slutat jobba, och det blev förkrök, fix, och vår lilla namnlek :) Sen blev det en hel del babbel och Fredda lyckades självklart ha hål i soffan, duktig pojke! Kvällen avslutades på Mobergs och även där va de skit kul :)

Söndags åkte jag och jobbade, va rätt så riktigt jävla trött, men de gick ändå :)

Igår jobbade jag kväll, så på dagen passade vi på att åka till täby och slösa lite pengar :) Sen va de bara raka vägen till jobbet när jag kom hem :)

Idag skulle jag jobba 07:30-12:30, men råkade visst bli lite brist på folk så jag fortsatte till halv 5 ist ;) Pengarpengar! Och på måndag börjar min vikariat, så då blir de säkra pengar varje månad!! Nice bajs!

Aa juste idag är de LÖN!!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej ;)

Ja jag hade det jätte roligt !

Väldigt trevligt var det att träffa dig/er med !!!

Vad hände med er sedan ?

2010-01-26 @ 23:21:41
URL: http://tyres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0