4 Januari 2010

Va ett tag sen sist, och mycket har hänt. Firade jul hemma hos mamma och sen med Freddas familj, Lyckad julafton! Fick många fina paket och jag gav bort fina saker som jag själv skulle velat ha :)

Juldagen började hemma hos Johanna, men dom drog vidare och vi åkte hem och fortsatte där istället :)

Annandagen blev det Lan med Fredda, Jimpa, Bulle & Moii :) Va lite krångligt i början men de gick till slut, och jävlar vad jag, Jimpa & Moii vann!!!

Jobbade lite mitt emellan alltihop. Sen var det dags för nyår! Nyår började med en riktig jävla Brak middag hos Freddas mamma. Sen åkte i vidare till Bulle för en riktigt trevlig kväll :) Självklart blev det ett och annat smällande av raketer ;)

Nyårsdagen = Freddas födelsedag! Fikade lite med några av hans släktingar :) Sen blev det en riktig brak middag även då :) Sen kom Bulle & Moii över, vi glodde lite tv och fikade. Sen blev det en raggarrunda på kvällskvisten ;)

Utöver de så har det vart full rulle hela tiden, tvättat, städat, tagit bort julskiten. Va till Uppsala igår och köpte ny tv och massa smått & gott på ikea. Sen ska jag på kusinträff på onsdag i Södertälje, ska bli lite smått jätte kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0