BloggelibloggeliBlogg

Glömde visst bort den för en stund. Har haft semester i två veckor och började jobba i tisdags. Kommer lite bilder från Finland och Tynningö sen :)
Annars inte så mkt nytt, jobbar hela helgen men de blir troligtvis utgång imorrn :) Har min chillvecka nästa vecka och sen ledig helg, hur nice som helst ;) Längtar redan till min nästa lilla minisemester som kommer att bestå av Tynningö och sen fira min födelsedag med Kräftskiva. Längtar som attans!!! Har rast en kvart till sen startar allvaret igen så nu ska jag göra nått vettigt. Bilder kommer :)

Kommentarer
Postat av: angelica

Emelie, de dags för en uppdatering snart tycker ja :D

2010-09-06 @ 11:23:29
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0