Torsdag igen...

Midsommarafton spenderades hos Hellan med gött folk! Trevlans trevlans! :)

Alla bilder från midsommar ligger på facebook så lägger inte upp dom här :)

Helgen annars bestod av städ, gräsklippning, extra jobb och sol & bad :) Måndags va min lediga dag, vet inte riktigt vad jag hade för mig, men nånting gjorde jag säkert :) I tisdags jobbade jag till halv tolv, sen blev det en tripp med Hellan, Jonad & Laila ut i deras båt. Stek på hög nivå, fy fan va skönt de va! :) Riktigt lyckad dag men super duper fint väder! :)
Igår jobbade jag till halv tolv igen. Hem och börja storstäda, sen blev det en sväng in till norrtälje och handla lite med mamma. Hem och fortsätta städa, sen kom Johanna, Hellan & Fredde lillebror och hälsade på en stund.
Annars har det inte hänt så mkt mer, är ledig idag och Fredda är precis hemma på lunch. Ska vänta tills han slutar ska vi hitta nått kul :) Hela helgen består av jobb och middag hos svärfar, annars får man se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0