Torsdag

Jobbat hela veckan i vanlig ordning. Lite för varmt för jobb men man måste ju :)
Sen har de inte vart den bästa veckan i mitt liv om man säger så. Veckan började med att jag pajjade min dator när jag tappade den i golvet, vilket är ganska logiskt att den inte tål :/ Sen igår hände det värsta nånsin.
"Åkte till mamma efter jobbet, slutade halv 5. Låg där och degade och hade de skönt typ en timme. Sen ringer Mia från jobbet och säger att jag glömt hänga tillbaka några nycklar, Helvete!! Bara åka ut till Södersvik igen. Kommer dit med nycklarna. Ska precis åka därifrån så Smilla hoppar in i baksätet och jag ska hoppa in i fram. Precis när jag ska öppna dörren hör jag hur bilen låser sig, då har Smilla låst in sig själv och Nyckeln till bilen. Kul Jul! Ringer som en galning till mamma som åker hem till mig för ett litet inbrott efter extranyckeln. Som tur va så va badrumsfönstret öppet så lilla spinkiga Irene fick hoppa in. Efter ett tag kom mamma ut till mig i Södersvik med extra nyckel. Under tiden jag väntade satt Smilla och skrek i bilen, vilket inte gjorde saken roligare. Och speciellt inte roligare när man är skit hungrig och redan grinig. Fy fan vilken jävla dag, Men hem kom vi till slut!"


Jaja, idag är de nya tag hoppas jag, och lite mindre oflyt. Har vart ner på stan och shoppat en massa onödigt och hämtat ut ett paket med kläder :) Sitter nu och målar naglar och väntar på att gubben ska komma hem så vi kan käka middag innan jag åker och jobbar 17-22 :) Schteeek pass med Lisen, en av mina favvisar, så den här kvällen borde inte bli dålig :)
Sen ska jag inte klaga för imorrn börjar semestern, jag tror de blir 2 och en halv vecka, har ingen riktig koll :) Men skönt ska de iaf bli, de har jag koll på :)
Imorrn blir det hårfärgning med Mickan, och bad med Mickan och Johanna :) Nån dag i helgen sticker vi ut till Landet och bara steker och har de gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0