....

Helgen blev väldigt lyckad. Angelica och Timpa kom vid ett tiden, Bulle kom efter en stund och sen åkte vi ner och gick en tripp i den lilla staden Norrtälje :) Skulle gå och fika men de slutade med en glass i de kalla vädret. Men men... Åkte sen till blygis för att inhandla de jag hade glömt ;) Tog en sväng förbi Laila och Jonas som va nere vid båten, så där satt vi i blåsten och guppade ett tag :) Sen hem och börja göra iordning middagen, då hade Fredda hunnit sluta jobba också. Sen startade en riktigt trevlig kväll med spel & för mkt mat :) Kvällen avslutades på Mobergs, vilket också va kul. Va skit länge sen jag va där kom jag på...
Sen efterfest hos oss och Bulle haka på dit också, han fick sova på soffan med Fredda fast i en sittande ställning :P

Dagen efter bestog av en kö in i duschen, tur att jag va först ;) Sen frulle och slappande i soffan. Jag och Angelica tog en promenix med Smilla och grabbarna basta, eller inte Bulle. Sen va de självklart Pizzatime ;) Fredda pappa va över en snabbis också. När vi vaknat till liv blev det lite kubbspelande :) Sen rullade stockholmarna hem och jävlar vad jag städa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0