Söndag

Okej jag måste erkänna, Bröllopet var hur fint som helst!!! Blev ju nästan lite rörd asså :) Så spenderades min kväll igår, jobba samitidgt som man tjuvtittade på bröllopet hemma hos folk :) Kvällen gick rätt fort fast jag var helt slut efter en varm dag med kronisk huvudvärk.

Idag va de jobb i vanlig ordning, heldag! Men jobbade med en av mina favvisar, va damp på Hög nivå!! :) Haha! Dagen har gått hur fort som helst, men jag känner nu att jag är helt slut i kroppen efter en 6dagars vecka. Behöver verkligen min lediga dag imorrn!!! :) Blir nog en hel del sola om vädret blir lika fint som dom lovat! :)

Ska försöka smida lite planer inför midsommar också! ;)

Nu har vi precis ätit middag och snart blir det en lång promenix med Smilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0