Tisdag

Va ledig igår!! :) Skjutsade mamma ner till naprapaten, stackars liten hade nackspärr. Blev en sväng hem för lite frukost och sen tillbaka hem till mamma, vi åkte till lillebror och lämnade Smilla ett tag, sen blev det en rejäl sväng på stan. Gäller att passa på när man är ledig och kan fixa hundvakt nån timme :) Men Smilla & Lillebror är bästisar nu så hon klagar nog inte ;) Fredda slutade inte jobba förrän nio, så de blev en lång dag. Men jag hann laga middag, städa och duscha två gånger ;)

Idag
har jag jobbat 7:30-16:30, jobbade med Linda så tiden gick jävkligt fort, skönt att ha henne tillbaka ut på rådmansövägarna igen :) Sen blev det en tripp hem till mamma och hämta en galen hund ;) Slappade vid datan när jag kom hem, sen blev det promenix med Smilla och dusch. Nu har jag precis lagat middag och ätit den, glo lite på tv och vänta på att gubben ska komma hem kanske? :) Han slutar nio idag också, mördardagar :(

Imorrn
blir det jobb i vanlig ordning! Aa juste, såg att det skulle bli kallt och regna på fredag, stackars Studenter :(


Kommentarer
Postat av: angelica

Aa va kul :) Ja då hoppas vi verkligen på bra väder nu då :) Men vi drar å handlar ihop när vi kommer till er då eller?

2010-06-09 @ 09:41:26
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0