Tisdagen den 1 juni, år 2010!

Glömde visst bort bloggen för en sekund.

I helgen va de jobb på schemat och i lördags en skittrevlig "hejdå" fest hos Tessan, för hon och Tilda sticker utomlands ett bra tag dom små jävlarna ;) Lev livet innan de är försent, jo jag tackar ja! :)

I söndags va det morsdag, va med hela packet till Rimbo för mat och fika hos mormor och morfar, år och dar sen jag va där sist :/ Men mysigt var de :)

Annars har det inte hänt så mkt, va på kurs hela dagen igår. Hade lite smått jätte ont i baken kan man ju lugnt säga ;) Sen fick Big brother ta Smilla ett tag så vi kunde åka och storhandla på kvällen, träffade Johanna och Hellan på blygis så åkte med dom och träffade Mickan och Sara :)

Idag va det kurs på schemat igen, men bara 4h som tur va :) Åkte hem till lillebror och käkade lunch och nu har jag plockat och diskat lite, ska ut och starta en maskin tvätt tänkte jag :) Ikväll kommer farmor troligtvis hit för att kolla in min lilla lya och min lilla Smilla :)

Imorrn
blir det jobb, halvdag ;) Nice! Sen ska jag åka iväg och handla en sväng med moder mi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0