Torsdag

Shit vad den här veckan har gått fort?!!!

Jobbade måndags och tisdags, kan va därför tiden gått så jäklarns fort :) Igår va min lediga dag den här veckan, kände att jag verkligen inte ville sitta hemma. Så vi ringde lillebror och han kunde va hundvakt, Smilla verkar gilla och va hos honom så henne gör de nog inte så mkt ;) Sen bar det av mot Täby. Va rätt länge sen jag va där, och de märktes, köpte inte bara en grej ;) Blev lite skor, lite tröjor, lite de och lite de :) Tog de för en gångskull lite lugnt, vi brukar alltid stressa oss igenom Täby, men nu stressade vi inte ett dugg. Vilket gjorde att de tog rätt många timmar, men de gör inge :) När vi kom hem blev det storstädning och middag :)

Nu har jag precis sminkat mig, ska klä på mig nu tänkte jag och ta en promenix med Smilla. Sen blir det frukost och iväg för jobb 12-22. Jobbar med Linda så kommer garanterat bli en rolig kväll! :) Sen blir det jobba imorrn och resten av helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0