Torsdag

Herrejesuskristus vad tiden går fort. Jag vet att jag säger de hela tiden, men va fan, jag hänger inte med ;)

Vad har då hänt i veckan?
Ledig i måndags, va ner en sväng på stan och sen bjöd mamma på lunch :) Va in till Norrtan på kvällen och träffade Johanna & Hellan också! :)

I tisdags jobbade jag kortdag, Smilla fick följa med på jobbet också. Gamlingarna blir alltid lika glada :) Slutade halv tolv så de va bara hem och slänga sig på en filt i solen och steka, tyvär lite för mkt stek. Självklart solade jag bara ryggen eftersom jag råkade somna på mage :/ Men men.... Jag hinner nog sola resten av kroppen nån annan dag :)
På kvällen blev det kubb i Domherren :)

Igår
jobbade jag 12-22. Först en långpromenix med hunden och sen jobba i de sjukt fina vädret. Men tiden gick hur fort som helst så det gjorde inget :) Sen va de bara hem och gå och lägga sig med en Sjuklig huvudvärk :/

Nu har jag precis duschat, käkat frulle och städat lite. Fredda va precis hem på en snabblunch också :) Nu ska jag väl fortsätta och städa lite tror jag :)

Imorrn
blir det jobb och sen är de ju Midsommarafton!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0