21/3

Gårdagen spenderades på jobbet, fullspäckad jobbdag är bara förnamnet, men de gick bra till slut :)
Fredda kom och hämtade mig, sen blev det hem och slänga sig på soffan ett tag. Va lite smått jätte seg hela kvällen, men de kan bli så ibland. Sen blev det en brakmiddag, de va ju trots allt lördag :) Åkte över till mamma en sväng, satt och kollade gamla kort medans Fredda fixade hennes dator. Vidare hem för en promenix med Polly och fick lite dåligt samvete att hon skulle va själv så vi satte oss däruppe och glodde på tv :)

Nu har jag vaknat, käkat frulle och fixat mig. Ikväll blir det jobb, men först en sväng in till norrtan och glo runt lite :) Ska kanske försöka göra nått vettigt också, tvätta kanske?! Ikväll blir det jobb i vanlig ordning! :)

Aa juste, har hittat en bil jag är lite små sugen på ;) Vi får se hur det går med de, ska ringa far min lite senare och kolla vad han tycker ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

den ligger i Rimbo på emmas killes systers frisörsalong :)

2010-03-22 @ 12:03:50
URL: http://jenkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0