24/3

Go morron Go morron! Vilken strålande dag! Jag har sovmorgon men är vaken halv 8?!!!  Jaja, blir så ibland.
I måndags va vi på middag hos farmor, rätt trevligt. Sen satt jag, jimmy och niklas och kollade på foton sen vi va små. Åhh fy fan, jag har nog aldrig garvat så mkt i hela mitt liv. Nisse såg ut som Mini-me i James Bond kläder ;) Hahaha!

Igår va jag ledig hela dan, glassigt! Va ner en sväng till apoteket och lite sånt. Sen åkte jag och plockade upp Mickan. Åkte och gjorde lite av varje, sen träffa Huggarn :) Efter nån timme var det dags för hemrullning. Trodde jag skulle bli galen, de va så Jävla mkt kö överallt. Det tog 45min till grind och tillbaka!!! Herregud!!
Blev en lugn filmkväll, tvättade lite samtidigt också, så lite vettigt fick jag gjort :)

Idag ska jag fortsätta tvätta. Behövs om man säger så... Kanske städar lite smått också när jag vaknat till liv. Nu blir det paradise hotel och frukost. Ikväll jobb! :)

Kommentarer
Postat av: helén

utgång på fredag? (:

2010-03-24 @ 10:00:01
Postat av: helénhelén

härligt ;) då ses vi. ja samma här, måste hitta någonstans vi kan vara innan (: men det löser sig nog :D UNTZ

2010-03-24 @ 21:42:06
Postat av: helén

jaa, vore snällt (: men tror de har löst sig. men allt kan hända!

2010-03-25 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0