.

Ännu en helg är över, känns som om jag skrev precis så för inte så länge sen ;)

Den här helgen har jag vart ledig och då blev det självklart utgång i fredags.Först middag hos svärmor sen galet förkrök hemma hos mig & Fredda, med spel och galna karlar som stog och dansade! ;) Självklart vann jag och Moii på spelet <3. Sen blev det mobergs, med en hel drös bekanta ansikten :) Roligaste kvällen på länge! Aa juste träffade Ronya på mobergs också! Har inte träffat henne sen studenten!!! :) Gullig prick som jag märkte att jag saknat, hoppas vi planerar in nått nu inom en snar framtid! Moii med såklart ;)

Lördags va bakisdag på högnivå. Låg på soffan näst intill hela dan, sen blev det brak middag på kvällen! :) Jätte slappt med mycket film tittande ;)

Idag ställde jag faktiskt klockan, vill absolut inte sova bort hela dan. Skit fint väder och har hunnit med både de ena och de andra! Va in och handla för nån timme sen, sen åkte vi och tvättade bilen och fixade den inför imorrn, då de är besiktning. Få la se hu de går! Nu har jag lekt bagare och bakat bullar, kanske va för att man va sugen men ändå! Bagare som bagare! Nu ska jag försöka göra nått vettigt hade jag tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0