Helgen

Nu va även denna helg slut.
I fredags blev de Täby, en hel del slösande :/ Hittade iaf nya skor vilket var behövligt! :) Och självklart lite annat smått & gott :) Kvällen blev en lugn spelkväll uppe hos svärmor eftersom jag skulle upp med tuppen och jobba.

I lördags blev det jobb. Gick riktigt bra! Jobbade med Linda hela dan och nu jävlar smider vi planer ;) Hoppas hoppas hoppas att dom går igenom, men de SKA dom göra! :) Vi har troligtvis ett litet äventyr framför oss! :)
På kvällen kom Bulle över, han och Fredda satt med sitt och jag med mitt. Sen blev de raggarrunda och hem till Bulle för att hämta xbox. Eftersom att jag är bäst så lät jag dom "tysta" sitta nere och spela medans jag skulle sova på loftet, men de där med tysta vet dom nog inte vad de är. Blev inte många timmars sömn, Halv 3 åkte Bulle hem och jag kunde sova på riktigt.

Sen upp kvart 1 7 i morse och dra iväg till jobbet! Tiden gick jävligt fort idag, fast jag va så jävla trött. Sen hem och fixa och dona, handla en sväng. Sen kom jag på nått braigt!? Färga håret! Nu sitter färgen i håret och vi ska kolla på Luftslottet som sprängdes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0