En dag med Moiiii!

Slapp morgon med hemma spa. Blev inte nått sova ut här inte, först sitter Fredda och skrapar filtallrik och sen får jag ett sms av Mickan. Det va min sovmorgon de ;) Till kvart i 8 iaf ;) Jaja, slappa i soffan framför sista Andra Avenyn är ju inte helt fel de heller ;)
Sen blev det på med ansiktsmask och raka ben, vilket behövdes ;) Släkt med apan? Svar: Ja!

Åkte till Moii och hälsa på den frun och självklart lilla Smilla :) Jävlarns va söt hon är :) Blev fika, skit snack och massa valp valp & valp! :) Fredda kom efter nån timme och de blev varma mackor ;)

Skulle åkt till Tessifluff men de blev ändrade planer, får bli nån annan dag, och då hinner jag köpa den present jag tänkt ;) Hihi!

Va och slösade lite pengar också såklart, först blev det de sista till Smilla och sen grejer till vår lilla trädgård. Har hållt på där ute några timmar nu, är helt slut!!! Nu blir det snart middag kan jag tänka mig :)






Haha kolla in brunisens Min ;) Hahahaha! Sicket monster ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

jag sa ju att det kanske blir monster! och du är släkt med mej, det förklarar dina ben

2010-05-05 @ 20:15:55
Postat av: mamma

jag sa ju att det kanske blir monster. Och du är släkt med mig det förklarar dina ben

2010-05-05 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0