Fredag redan?!

Redan fredag!?? Kors i taket!!!

Hämtade Smilla igår, lilla plutt!! Gick hur bra som helst och hon var hur tyst och lugn som helst. Gick mkt bättre än vad jag trodde och hon gjorde bara inne en gång, Duktig tjej!
Natten gick också bättre än vad jag trodde, vi sov nere i vardagsrummet så hon inte skulle känna sig så ensam och för att vi skulle kunna komma fort ut, utan att behöva klättra ner för stegen =p... Fredda jobbar idag så natten fick bli min uppgift, men jag är pigg ändå :) Nu har vi lekt, vart ut och pinkat och jag har städat, diskat och håller på att tvätta. Har smällt ihop en kladdkaka eftersom jag får finbesök idag :)

Idag blir det en hemmadag så Smilla verkligen ska känna sig bekväm, vilket hon redan verkar göra ;) Men imorrn blir det iaf grillning med Mooiii & Bulle, Smilla har ju träffat dom mkt förut så hon är van :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0