Tisdag

Som sagt jobb 12-16 idag, riktig chill dag ;) Hade Smilla med mig på jobbet, hon var Hur duktig som helst!!! :) Sen hem och slappa en sekund. Åkte till bror min för att säga hej, träffade Tessan på parkeringen så snackade lite med henne också :) Hemma hos bror fick jag nått ryck och städade hela hans lägenhet, har nog aldrig sett ett så stökigt hem nån gång. Men nu är det fint!!! :)
Kom precis hem, har tryckt i oss lite middag, som blev ett halvt fiasko, Fredda är inte så duktig på att laga mat när han är hungrig, har ont i huvudet och är stressad. Slutade med all pasta i slasken ;) Haha! Har hunnit dammsuga av och torka golven är hemma också, så nu förtjänar jag att slappa i soffan ;) Imorrn blir det jobba kortkväll!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0