Tisdag

Jobbade hela helgen och så mkt mer blev det inte. Görla i söndagskväll, alltid en rolig underhållning på veckans tråkigaste dag.

Igår
blev det också jobb. Blev lunch hos Linda, länge sen nu, alltid lika trevligt! :) När jag kom hem från jobbet va jag utlåst, Fredda hade åkt till skolan och glömt lämna nyckel till mig. Skitförbannad la jag mig på soffan uppe och svärmor, låg och halvsov så det va väl rätt skönt ;)

Idag har jag jobbat, helt slut!!!! Orkar knappt röra mig ;) Pappsen va precis här med nya utemöbler, bussigt!!! Slapp man slösa flera tusenlappar på de också ;) Känns som en jävligt skön lättnad faktiskt. Får se om det står en grill på altan inom en snar framtid också, verkade nästa så ;)

Nu står middagen och väntar och ikväll blir det Bara slappa framför tvn.

Imorrn ska jag & Mickan kanske åka till Rimbo och hälsa på Tessifluff och lilla bebis <3 Är ledig imorrn, känner att jag verkligen behöver de. Ska åka och köpa lite stolsdynor och sånt hade jag tänkt också. Ville åka och hälsa på valpen också men inge kul när Moiii jobbar :( Så de får kanske bli till helgen eller nått. Nu är det ju bara 9 dagar kvar tills den får komma hem till oss <3

Kommentarer
Postat av: sara

Yes, jobba jobba jobba :P

2010-05-05 @ 08:08:06
URL: http://karlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0