Torsdag

Jobbar kort kväll ikväll, skönt ibland!!!!

Har precis duschat, fixat mig och vart ut med Molly. Hon hade nått konsigt för sig och drog nästan ner hela mig i diket, sjukt envis och jag kunde verkligen inte dra emot, upp kommer hon med en skit stor orm. Sen sprang hon runt skit mallig med den i munnen och den levde, usch!! ;)

Skulle åkt och shoppat med en "kompis" idag, men det blir nog inget av med de. Och det är bra för jag har en massa att göra. Det får bli en tvätt dag idag, skulle vilja hinna ner på stan en snabbis innan jobbet också.
Fredda jobbar idag, intro, så jag är själv hemma så då får man titta på vilka tvprogram man vill!!! :)

Imorrn är det fredag!! Då blir det jobb 7:30-16:30 med Sara :) Kulit!! :)

7dagar kvar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0