15/11

Här har det inte skrivits så mycket, har inte riktigt tid med det (som vanligt). Men nu ska jag skriva en liten rad hade jag tänkt.
För tillfället jobbar jag och sliter, det tar en hel del tid. Men den 1januari kommer det förhoppningsvis förändras om jag får som mina planer är tänkta :) utöver jobb har det såklart blivit en hel del shopping, krök, vänner och såklart min man :)
Idag har jag hunnit med att färga fluffys hår och spelat gris med henne och Tom. Städade och fixade lite och gosade med bebis också såklart. Sen blev det en shoppingtripp uppe på Knutbytorg. Har fått nått julklapps ryck, känner att jag vill ha några köpte den här månaden så inte allt ska betalas med nästa lön :) Har hittat några stycken men jag vet ungefär vad jag ska köpa till resten. Är otroligt skönt att köpa julklappar i år eftersom man har lite mer pengar när man jobbar och kan då köpa grejer som är av lite bättre kvalité och saker folk vill ha :)
Men de är ju ett tag kvar så.... ;)
Sen har jag sett att Tre kronor finns att köpa nu, kanske har funnits jätte länge vad vet jag?! Men det är ett måste, riktig klassiker serie som man kollade på när man va typ 8-10 kanske. Älskart! Vore inte helt fel med lite Nya tider, skilda världar också :)
Blev ett litet inlägg iaf, ska försöka skärpa mig efter en hel del klagomål om att jag inte skriver :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej det var verkligen på tiden. kram mamma

2010-11-16 @ 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0