Snart helg

Igår blev det en sväng ner på stan med Johanna & Slickus, hittade lite onödigt skit, men sånt är alltid bra att ha nån gång ;) Sen blev det självklart idol på kvällen :)

Nu sitter jag på jobbet och har rast, bara fyra timmar kvar, sen tar jag helg!!! Ikväll vette sjutton vad som händer! Men imorrn blir det kanske Täby, har inte riktigt bestämt oss men jag skulle vilja köpa mina efterlängtade skor :) Wiiiie! Blir troligtvis utgång imorrn också ;)

Aa juste! Igår va jag på möte angående mina planer inför i vår och dom kommer nog bli ungerfär som jag har planerat, om inte bättre ;) Men jag ska inte hoppas för mkt som vanligt, får va glad åt de sen när allt är klappat och klart istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0